søndag 17. oktober 2010

Min bok!

Jeg leser boken "Heretter følger jeg deg helt hjem", av Kjell Askildsen. Foreløpig har jeg ikke helt fått med meg så mye av innholdet i boken. Grunnen til dette er at det har blitt fortalt to forskjellige historier, fra forskjellige tider. Dette har gjort at jeg blir litt forvirret over hva jeg leser til hvilken tid. Så langt synes jeg boken har vært alt annet enn bra. Det jeg nevnte ovenfor, i tillegg til at språket er vanvittig gammelt, gjør at denne boken ikke akkurat er helt min type drømmebok. Men når dette er sagt, vil jeg legge til at den har tatt seg noe opp mot slutten av det jeg leste. Derfor håper jeg at boken blir bedre å bedre etter hvert som sidetallene flyr.

V out.

1 kommentar:

  1. Du har gitt deg selv en vanskelig utfordring med denne boka. Mange liker den godt - inklusiv meg selv, men det er ingen spenningsroman. Her må du lete mellom linjene og tolke litt for å få utbytte av teksten. Jeg synes det er kjempebra at du leser den.

    SvarSlett